2013. július 28., vasárnap

15. rész - Justinékkal kell vacsoráznunk

Mivel a nyáron sokan szeretnének dolgozni, így ma is szabadnapot kaptam. 10-kor keltem fel és mentem le reggelizni.
-Jó reggelt! Van 2 csodálatos hírem! - fogadott anya
-Mi? - ültem le
-Ma is és holnap is vacsorázni megyünk - jelentette be anya
-Neeeeee! - hangzott a válaszunk Jareddel
-De! Ma Henryvel, apátok egyik ügyfelével és annak családjával - mondta anya
-És holnap? - kérdeztem
-Jeremyvel, apátok munkatársával - válaszolta anya
-Szuper - mondta gúnyosan Jared
-Az, úgyhogy örülj! - mondta anya mérgesen
-Oké, megpróbálok! - válaszolta Jared, majd felállt és kiment a konyhából
-Ja és Lola nem olyan mini szoknyában, mint máskor! - szólt rám anya
-De... - mondani akartam valamit
-Egyezzünk meg, ha ma eljössz elegánsan, akkor holnap abban jössz, amiben akarsz - ajánlotta fel anya
-Oké, legyen - egyeztem bele

Délután ruhát készítettem, anyát 5 percenként hívtam be, hogy "ez nem jó?". Mindig csak megrázta a fejét. Mikor már kb. a harmincadik ruhát tettem ki, anya végre azt monda "ez jó lesz". Csak annyit tudtam mondani: HURRÁ!



6-ra mentünk vacsorázni, egész végig unatkoztunk Jareddel. Amíg ettünk addig legalább nem unatkoztunk. 10-ig voltunk az étteremben. Az autóban hazafelé eszembe jutott Ashley grill-partyja. Mégsem ma tartotta, hanem majd a hétvégén fogja, szóval megkérdeztem anyát:
-Elmehetek Ashleyékhez a hétvégén grill-partyra?
-Persze, nyugodtan - válaszolta
-Holnap ne ilyen uncsira jöjjünk - szólt közbe Jared
-Holnap többen leszünk - mondta apa
-Miért? - kérdeztük
-Jeremy hozza az egész családját: 3 gyereke van és a felesége jön - mesélte
-3 gyereke van? - kérdezte Jared
-Igen, és egyszer elvált már - felelte apa
-Anya te ismered őt? - kérdeztem anyát
-Nem, csak annyit tudok, hogy Jeremyvel eszünk - válaszolta anya

Másnap reggel anya a konyhában volt, épp a reggelit készítette, amikor odamentem hozzá:
-Azt mondtad, azt veszek fel amit akarok, ugye? - kérdeztem
-Igen - mondta sóhajtva
-Oké - mentem ki a konyhából és elindultam az ajtó felé
-Hova mész? - szólt utánam anya
-Vásárolni - mentem ki az ajtón

Ashley eljött velem a plázába. Vettünk egy új ruhát és persze cipőt is.
Amikor hazaértem anyáék már készen voltak:
-Lola, gyerünk öltözz át, sietünk, már indulnunk kéne! - szólt rám anya
-Oké, megyek - mondtam és elindultam a szobám felé

Felmentem a szobámba, bekapcsolta a zenét és elkészülődtem. Anya véleményére nagyon kíváncsi voltam a ruhával kapcsoltaban.




Lesétáltam a lépcsőn, ekkor már mindenki indulásra készen volt.
-Lola...nem is mondok semmit, menjünk - ez volt anya reakciója
-Tetszik? - azért is megkérdeztem
-Persze, főleg a cipőd! - mondta, kicsit gúnyosan
-Ugye, cuki? - folytattam én is
-Menj! - szólt rám és az ajtó felé mutatott

Ma egy másik étterembe mentünk. A mai vacsorán összesen 9-en leszünk, érdekes lesz, az biztos. Mikor megmutatták melyik az asztalunk, Jeremyék már ott ültek. Amikor megláttam mégis kik azok a Jeremyék nagyot sóhajtottam, majd anyára néztem.
-Megpróbálod jól érezni magad! - súgta
-Vagy inkább túl élni a vacsorát! - súgtam vissza
-Sziasztok, megjöttetek! - köszönt Jeremy
-Igen, ideértünk, jöhettünk volna előbb, csak neki épp vásárolni volt kedve - mutatott rám apa
-Nem azt mondtad két gyereked van? - kérdezte Jeremy és ekkor tűnt fel nekem, hogy Jared nincs velünk
-De, ő a lányom, Lola, a feleségem és.... - apa a tekintetével Jaredet kereste
-És? - kérdezte Jeremy
-Még van egy fiam is, Jared - fejezte be apa
-Ő hol van? - kérdezte Jeremy
-Lola, menj kerítsd elő! - szólt rám apa
-Máris - mondta gúnyosan, majd elindultam

Elmentem megkeresni Jaredet. Egy automatánál találtam meg.
-Apa nem tudott bemutatni téged - mentem oda hozzá
-Örülök, de te nem - nézett rám
-Ja, Justinékkal kell vacsoráznunk - dőltem neki az automatának
-Nem Jeremyékkel? - kérdezte Jared
-Justin Jeremy fia - magyaráztam
-Gyerekek, gyertek már vissza! - jött oda anya is
-Megyünk - válaszoltuk

Mikor visszaértünk, Jeremy felállt:
-Na akkor ha mind itt vagytok..... szia Jared - köszönt Jarednek
-Jó reggelt! - mondta Jared, apa pedig egy  figyelmeztetést küldött felé, hogy ne szórakozzon
-Bemutatnám én is a családom: a feleségem, Justin, Jazzy és Jaxon. Na gyertek üljetek le! - mondta Jeremy
-Sziasztok! - köszönt anya kedvesen, mi pedig leültünk
-Mi van Lola? - nézett rám apa
-Ashley? - megláttam Ashleyt, aki pincérnőként jött oda hozzánk
-Szia Lola! - köszönt Ashley
-Mióta dolgozol itt? -. kérdeztem tőle
-Csak Emilynek segítek be ma este - válaszolta
-Értem - mondtam
-Igazam volt a ruhával kapcsolatban! - jött el mellettem és közben ezt súgta a fülembe
-Szia Ashley! - köszönt Ashleynek Jared
-Szia, Jared! - köszönt Ashley is
-Jared! - szólt rá apa
-De ha egyszer ismerem! - szólt vissza Jared
-Mit hozhatok? - kérdezte Ashley

Miután mindenki elmondta mit kér, Ashley megkérdezte:
-Esetleg még valamit?
-Nem, köszönjük - mondta apa és Jeremy
-Lola, egyébként kerestek - mondta nekem Ashley
-Ki? - kérdeztem érdeklődve, Ashley egy darab papírt nyomott a kezembe, majd elment
-Mi az? - kérdezte anya
-Nem érdekes, mindjárt jövök - álltam fel
-Lola, légyszives ülj vissza! - szólt rám apa
-Mindjárt jövök! - mondtam apának

Odamentem Ashleyhez:
-Mikor volt itt? - kérdeztem tőle
-Azt mondta próbált csengetni hozzátok, de nem voltatok otthon - válaszolt
-Vásárolni voltam, anyáék meg....fogalmam sincs, hogy hol voltak - vontam meg a vállam
-Elmegyünk? - váltott témát Ashley
-Naná! - válaszoltam nevetve

Majd visszasétáltam az asztalhoz és leültem.

12 megjegyzés: