2013. július 17., szerda

12. rész - Veszünk neked egy autót

Reggel 8-ra kellett mennem dolgozni. Ma egy új lánnyal voltam, akinek ma volt a próbanapja. Gyorsan eltelt az idő, 2-kor elindulhattam haza. Amint kimentem megláttam Justin autóját, de mivel nem volt kedvem vele beszélni, így elindultam haza. De ekkor Justin kiszállt az autóból és utánam szólt.
-Sétálni akarok! - szóltam vissza
-Akkor sétálok veled én is - jött felém, otthagyva az autóját
-Ha muszáj - majd indulni akartam
-Miért nem veszed fel a telefont? - ért oda hozzám
-És az autó? - néztem vissza az autóra
-Majd érte jövök, szóval?
-Mert nem akartam veled beszélni -sétáltam tovább
-Azok után, hogy hazavittelek valami buliról, ahol annyit ittál, hogy még a saját lábadon sem tudnál megállni?
-Azok után, hogy egy másik lánnyal is együtt vagy - javítottam ki
-Mi? Ezt honnan veszed?
-Az nem fontos
-De igen fontos!
-Valaki mondta
-Mégis ki?
-Annyit tudok csak, hogy Demi a neve. Ennyi!
-És mit mondott?
-Hogy.....Ő az a csaj! - egy kávézó mellett sétáltunk, ahol megláttam Demit, szóval rámutattam
-Ő? A szőke? - kérdezte Justin

Nem válaszoltam, csak sétáltam tovább, de már gyorsabb léptékkel. Amikor visszanéztem, láttam, hogy Justin odament Demihez és mondott neki valamit.
Amikor hazamentem és bementem az ajtón anya jött ki a konyhából:
-Van egy jó hírünk! - fogadott
-Igen és mi? - mentünk be a konyhába, ahol már apa ült
-Ugye most lett meg a jogsid? - kezdte apa
-Igen, végre - ültem le
-Szóval úgy döntöttünk, hogy mivel sikerült megszerezned, veszünk neked egy autót - újságolták a jó hírt
-Hogy-hogy? - lepődtem meg
-Láttuk rajtad, hogy szomorú vagy és megpróbálunk felvidítani - ült le anya is
-Köszönöm - néztem először anyára, majd apára
-Holnap el is megyünk és választhatsz. Dolgozol holnap? - kérdezte apa
-Nem - válaszoltam
-Kapok én is egy autót? - jött be Jared a konyhába
-Max. egy kerékpárt - felelte apa
-Az is jó, menjünk és vegyük meg - indult ki Jared a konyhából
-Holnapután? - szólt utána apa
-Oké - szólt vissza Jared

Másnap el is mentünk megvenni az autót. Miután kiválasztottuk, elintéztük a papírokat és a többi fontos dolgot elindultunk haza. Én az új autómmal mentem. Anya kint állt a kapuban Jareddel.

Reggel már mennem kellett dolgozni, de ma nem sétáltam hanem autóval mentem. 2-ig dolgoztam, ma Ashleyvel voltam. Amikor indulni akart haza mondtam neki, hogy jöjjön elviszem.
-Mizu Justinnal? - ült be az autóba
-Mi lenne?
-Kibékültetek?
-Nem - indítottam be az autót
-És ki fogtok?
-Te kibékülnél Zackel ha tudnád, hogy megcsalt? - kérdeztem vissza
-Ha tényleg így lenne nem, de ha csak valaki mondaná akit nem is ismerek akkor kideríteném
-Megérkeztünk - Ashley közel lakik, szóval hamar megérkeztünk
-Nem jössz be? - szállt ki Ashley
-Most nem
-Akkor köszönöm, hogy hazahoztál
-Nincs mit, máskor is
-Szia - köszönt el
-Ashley... - szóltam utána
-Igen?
-Hogy derítenéd ki?
-Először is beszélnék Zackel
-Oké, köszi, szia
-Szia, és Lola....szerintem ez nem igaz - köszönt el és becsukta az ajtót

Beindítottam az autót és elindultam haza.
A szobámban voltam és azon gondolkodtam, hogy mit csináljak. Úgy döntöttem felhívom Justint:
-Tudunk beszélni? - kérdeztem
-Persze, hol?
-Mindegy
-Átjössz? - kérdezte
-Át
-Elmenjek érted? -ajánlotta fel
-Nem kell, csak mond meg hova menjek

Miután elmondta, letettem a telefont, átöltöztem és lementem a lépcsőn. Furcsa dolgot láttam: Jared a nappaliban kerékpározott. De nem is figyeltem rá, kimentem az ajtón, beültem az autómba és elindultam Justinhoz.
Justin kint állt a kapuban. Óriási háza van, és ez a ház csak az övé. Mikor kiszállttam az autóból, odajött:
-Szia, kié ez az autó? - kérdezte
-Az enyém - válaszoltam
-Beszélni akarsz?
-Aha
-És be is jössz? - kérdezte mivel ő már bement a kapun, én pedig még mindig kint álltam
-Be - elindultam befelé

Bementünk egy hatalmas szobába, szerintem a nappali volt.
-Kérsz valamit inni? - kérdezte Justin
-Nem, kösz - ültem le a kanapéra
-Miről akarsz beszélni? - ült le ő is
-Mit mondtál annak a lánynak? - kérdeztem
-Deminek?
-Igen
-Amit akartam - válaszolta
-És az mi volt?
-Hogy ne találjon ki ilyeneket
-Csak így? - kérdeztem, mert tudtam, hogy biztos nem így mondta
-Nem, kicsit máshogyan - húzta mosolyra a száját
-Honnan ismered őt? - kérdeztem tőle
-Selena egyik régi barátnője, régen jóban voltak, csak mikor Selenával összejöttünk összeveszett vele és most, hogy vége lett a kapcsolatomnak Selenával újra jóban lettek -mesélte
-És? - nem értettem, hogy ennek mi köze van hozzám
-Ő nem tudja, hogy miért voltunk együtt Sellel
-És? - még mindig nem értettem
-Azt hiszi dobtam Selt végetted és így akart véget vetni a kapcsolatomnak veled - magyarázta
-És Sel tud róla?
-Ja, elkérte a számod, hogy fel fog hívni
-Ki? - kérdeztem értetlenül
-Sel
-Miért? - nem tudtam elképzelni mégis mit akar tőlem Sel
-Nem tudom - vonta meg a vállát
-Na jó, én most már megyek - álltam fel
-Ennyi? Ezért jöttél ide? - kérdezte Justin
-Igen - elindultam kifelé az ajtón

Mikor beültem az autóba, és be akartam csukni az autó ajtaját, Justin elkapta, szóval nem tudtam becsukni, így ránéztem Justinra, aki elkezdett beszélni.

12 megjegyzés: