2013. július 10., szerda

7. rész - Beléd szerettem

-Ma befejeztem Selenával - jelentette ki Justin
-Miért? - kérdeztem
-Mert olyan történt, amit nem is terveztem.... - kezdte Justin
-Mégis mi? - kérdeztem rá
-Beléd szerettem - fejezte be a mondatát, pár perc eltelt, mire megtudtam szólalni
-És Scooter? - kérdeztem
-Nem érdekel mit mond, én tudom mit akarok, és ez számít - lépett közelebb Justin
-Justin.... - mondtam
-Csak mond azt, hogy nem érdekellek és békén hagylak - mondta
-Szeretném ezt mondani, de az nem lenne igaz - vallottam be

Justin elmosolyodott és megcsókolt. Majd néhány percig egymást átölelve álltunk és néztük, ahogy erre világosodik ki.
-Mennünk kéne - szóltam és elindultunk az autó felé.

A házunk előtt az autóban még beszélgettünk, majd 6-kor bementem. Tudtam, hogy anya már biztos fent van, de arra nem számítottam, hogy apa is. Mindketten mérgesen vártak, amikor meghallották, hogy becsuktam az ajtót, anya kifutott a konyhából és azonnal elkezdett üvölteni, apa is kijött és csatlakozott hozzá. Majd felküldtek a szobámba és mondták, hogy maradjak is ott egy darabig. Az ágyamon ültem és az járt a fejemben, hogy tudtam, hogy hülyeség elmenni és mégis elmentem.....de nem bántam meg, örültem, hogy megtettem. Dél volt mikor anya bejött, hogy menjek le enni, és miután ezt elmondta ki is ment. Lementem enni, csendben ettünk, majd mikor megettem az ennivalóm, felálltam és beletettem a tányérom a mosogatógépbe, utána már mentem is vissza a szobámba. Ekkor kaptam egy sms-t Justintól, hogy délután találkozzunk. Írtam neki, hogy képtelenség, hogy kiengedjenek a házból, még a szobámból sem tudok kimenni. Már fél órája sms-eztem Justinnal, mikor kopogtak az ajtómon. Anya jött be:
-Mond el, hogy merre jártál! - ült le az ágyamra
-A parton - feleltem
-Vele ugye? - kérdezte, persze tudtam kire érti
-Igen - sóhajtottam
-Lola nem mondom, hogy nem bírom őt, de miért pont vele? - kérdezte anya

Mivel nem válaszoltam, anya folytatta:

-Megyek dolgozni. Magad maradsz itthon, de nincs kiszökés sehova - mondta
-Hogy-hogy magam? - kérdeztem, mert fogalmam sem volt, miért lennék magam
-Apád dolgozik, öcséd az egyik barátjánál van - állt fel
-Oké. Szia! - bólintottam
-Szia - köszönt és kiment a szobámból

1 óráig ültem az ágyamon, majd visszaírtam Justinnak, hogy mégis tudok menni. 6-ra értem jött, nem mondta merre megyünk, csak ültem az autóban, és néztem ahogy elhaladunk a házak mellett.
-Mégis hova megyünk? - kérdeztem végre rá
-Nem láttad még Los Angelest - jegyezte meg
-És? - nem értettem, hogy ezt most miért mondja
-Most megmutatom neked - mondta

Justin körbevitt Los Angelesben, nagyon tetszett a látvány. Viszont 8-kor ránézett az órájára és azt mondta, hogy most már muszáj mennünk.
-Miért sietünk ennyire? - kérdeztem az autóban
-8-tól koncertem van - mondta
-Negyed 9 van - néztem én is az órára
-Pontosan. Jössz velem, már nincs időm elkerülni amarra, már rég a koncerten kéne lennem - mondta
-Hova megyek veled? - kérdeztem
-A koncertre - nézett rám, majd megint az útra
-Dehogy megyek, ha anya meglássa, hogy eljöttem otthonról, talán szóba sem áll majd velem vagy még jobb kidob a lakásból - a végét már nevetve mondtam
-Akkor jössz hozzám - mondta Justin mosolyogva
-Persze, csakis - mondtam még mindig nevetve

Megérkeztünk a koncertre és elindultunk Justin öltözője felé. Persze már mindenki ott volt és persze anya is. Az ajtó előtt megálltunk, Justin rám nézett mosolyogva, én visszamosolyogtam rá és bementem Justinnal kézen fogva a terembe. Scooter "örömmel" fogadott minket:
-Mégis hol a ... - és ekkor észre vett engem
-Ő Lola - mutatott be Justin
Scooter vett egy mély levegőt majd anyához fordult:
-A te lányod, és a vita alatt te nem is szóltál semmit? - kérdezte anyától
-Mehetünk a koncertre? - ment oda Justin Scooterhez
-Persze, induljunk - mondta Scooter és otthagyta anyát
-Lola, te nem mész sehova! - szólt rám anya
-Dehogynem, jön velem - szólt vissza anyának Justin, majd megfogta a kezem és kimentünk az ajtón

A folyosón sétáltunk és muszáj volt megkérdeznem Justint:
-Tudod te, hogy mit csináltál? - kérdeztem tőle
-Ja, bejelentettem, hogy elviszem a barátnőmet a koncertemre - nézett rám mosolyogva

A színfalak mögött voltam a koncert alatt. Justin koncertjén rengetegen voltak.
-Legalább veled volt, és nem valami idióta klubban - állt meg mellettem Scooter

Élveztem az egész koncertjét, nem is foglalkoztam azzal a ténnyel, ha hazamegyek mit kapok majd anyáéktól. Nem tudott érdekelni.
Justin elbúcsúzott a rajongóitól, majd lejött a színpadról, utána odajött hozzám és megcsókolt.
Elindultunk haza a koncertről. Justin hazavitt. Félve mentem be a kapun, de még jobban rettegtem, mikor a bejárati ajtón mentem be. De persze nem is hiába....

11 megjegyzés: