2013. július 14., vasárnap

10. rész - A vacsora

-Megjöttünk! - mentem be az ajtón
-Sziasztok! Lola most jöttél munkából? - fogadott minket anya
-Aha - válaszoltam
-Gyertek leülünk az étkezőbe! - mutatott anya az étkező felé
-Én először átöltözök - jelentettem ki
-Justin gyere, addig bemutatom a családot - hívta anya Justint

Amíg anya bemutatta a családot Justinnak, addig én felmentem a szobámba, becsuktam az ajtót, kapcsoltam halkan egy kis zenét és elkezdtem készülődni. A ruhámon sokat gondolkodtam, mire végre kiválasztottam.A hajamat  már reggel begöndörítettem, szóval azt csak megigazítottam. Így készen is voltam.


Talán anyának nem fog tetszeni ez a ruha, de ezzel nem  foglalkoztam. Szóval lesétáltam a lépcsőn, ekkor már mindenki az asztalnál ült.
-Holnap meglátogatlak a munkahelyeden - közölte Jared
-Holnap nem dolgozom - jelentettem ki
-Tényleg? - kérdezte anya
-Aha - ültem le az asztalhoz
-Felmondtál? - nézett rám
-Nem! - mondtam kicsit hangosabban
-Akkor? - vont kérdőre
-Szabadnapom van - magyaráztam
-És mikor mész legközelebb? - faggatott tovább anya
-Holnapután, de akkoris csak 2-ig - mondtam
-És mit tervezel holnapra? - kérdezte apa
-Szól a telefonod - szólt Jared

A telefonom a nappaliban volt, anya nem szereti ha evés közben nálunk van a telefon, mert szerinte akkor nem ennénk, hanem telefonoznánk. Szóval mielőtt bementem az étkezőbe, letettem a nappaliba.
-Szia! - vettem fel a telefont
-Szia, tudunk beszélni? - kérdezte Ashley
-Persze, mondjad!
-Lesz egy buli...- kezdte
-Igen és?
-Nem jössz el te is?
-Miért?
-Az egyik srác meghívott, de ugye ezt nem mondhattam anyának, szóval azt mondtam magam megyek, de úgy meg nem enged, de veled elengedne - mesélte
-Miért pont velem?
-Mert a te anyukádat ismeri. És már beszéltem a buli rendezőivel is, azt mondták nyugodtan gyere
-Hát jó és mikor lesz a buli?
-Holnap este 10-től
-Oké - egyeztem bele
-Nem mehetnénk együtt? Mert itthonról nem mehetek ki rövid szoknyában
-Anyukád dolgozik, nem?
-Szabadságot kapott
-Oké, akkor gyere át mondjuk 9-re? - ajánlottam fel
-Rendben , ott leszek és köszi. Szia!
-Szia! - köszöntem el

És letettük a telefont. Mire visszaértem az étkezőbe, anya már kitálalta a vacsorát.
-Ki hívott? - kérdezte apa
-Ashley - válaszoltam
-Ashley? - kérdeztett vissza anya
-A munkatársad lánya - magyaráztam
-És mit akart? - kérdezte anya
-Nem érdekes - mondtam
-Bulit emlegettél - mondta Jared
-Nem emlegettem - tagadtam le
-De igen - folytatta tovább Jared
-Fejezzétek már be! - szólt ránk anya
-Jó étvágyat! - mondta apa
-Jó étvágyat! - mondtuk mi is

A vacsora után kezdődhetett a beszélgetés. "Hurrá!"
-Szóval, Justin milyen híresnek lenni? - érdeklődött apa
-Klassz, jó érzés, hogy ennyi rajongóm van, akik támogatnak - felelte Justin
-És mik ezek a botrányok? - érdeklődött tovább apa
-Apa! - szóltam neki, mivel szerintem ebbe nem kéne belemennie
-Mi van? Én ilyen téren nagyon informált vagyok - mondta apa
-Na persze - vágta rá Jared
-Szóval, Justin? - fordult apa ismét Justinhoz
-Lola, segítesz behozni a desszertet? - kérdezte tőlem anya
-Örömmel - mondtam, majd apára néztem, utána felálltam és kimentem anyával a konyhába

Amíg anya tányérra tette a sütit, megkérdeztem:
-Elmehetnék holnap buliba Ashleyvel?
-Hogy-hogy nem Justinnal? - kérdezte anya
-Mert most Ashley-vel szeretnék, szóval mehetek? - kérdeztem
-Persze, nyugodtan - válaszolta

Bevittük a desszertet, majd visszaültünk az asztalhoz.
-Tudod, Justin nálunk desszert után szokás filmet nézni - mondta apa
-Mióta van ilyen szokásunk? - kérdeztem, mert biztos voltam benne, hogy ilyen szokásunk nincs
-Ez mindig is így volt - mondta apa
-Máskor desszert sincs - szólt vissza Jared
-De igen, csak te addigra már mindig elmész - magyarázkodott apa
-Tényleg? - nézett Jared anyára
-Szóval, Justin mi a kedvenc filmed? - apa ismét Justint kérdezte

Ekkor megszólalt a csengő.
-Majd én kinyitom - álltam fel

Felálltam az asztaltól és kimentem az ajtóhoz, nagy meglepetésemre Taylor állt az ajtóban
-Szia, Lola! Anyukád itthon van? - kérdezte
-Igen. Anya! - szóltam anyának
-Igen? Á, szia Taylor! - jött ki anya is
-Anya üzeni, hogy köszöni szépen a könyvet - adta vissza a könyvet, valamilyen szakácskönyv volt
-Mond meg neki, hogy nagyon szívesen. Nem jössz be Taylor? - kérdezte anya Taylortól
-Most nem, köszönöm. Viszlát, szia Lola! - köszönt el Taylor
-Szia - köszöntünk mi is

Visszamentünk a konyhába. A fiúk még mindig a filmekről beszélgettek:
-Szerintem nézzük ezt! - mutatott apa egy filmre
-Neeeee, ez uncsi! - mondta Jared
-Ezt nézzük és kész. Ki volt itt? - kérdezte apa anyától
-Csak a könyvem hozták vissza - mondta anya, majd letette a könyvet
-Most mind átvonulunk a nappaliba, gyertek - állt fel apa

A film éjfélig tartott, mire végre vége lett már nagyon eluntam magam. A film után Justin elköszönt, én pedig kikísértem a kapuig.
-Bocs mindenért - mondtam
-A szüleid jó fejek voltak, főleg apukád, ő nagyon.....informált - kereste a jó szót
-Az - mondtam nevetve

10 megjegyzés: