2013. július 10., szerda

5. rész - Miért érdekel ez ennyire?

Mikor hazaértünk, anya rögtön belekezdett a mondandójába:
-Lola, mégis mit mondtál neki?  - kérdezte
-Semmi érdekeset - válaszoltam, közben leültem egy székre a konyhában
-Persze, azért ír dalt "állítólag" rólad - anya elkezdte főzni az ebédet

Ekkor apa jött be a konyába, őt követte Jared, aki folyton azt ismételgette, hogy "légyszi", apa pedig azt, hogy "nem".
-Miről van szó? - kérdezte anya
-Sátorozni akar menni - jelentette ki apa
-Hova? - kérdeztem
-Talált egy helyet, ahol lehet sátorozni - válaszolta apa
-Légysziiiii, csak 2 éjszaka - kérlelte Jared apát
-Ha azt mondom igen, akkor végre kipakolsz a szobádba? - ajánlotta fel apa
-Naná, már megyek is. De csak, hogy tudd holnap reggel megyünk és 2 éjszakát leszünk - és már el is ment
-Jaj, mégsem lesz jó - jutott valami anya eszébe
-Miért? - kérdezte apa
-El kell utaznom 2 napra munkaügyben - mondta anya
-És? - kérdeztem
-Nem akarlak egyedül itthon hagyni - válaszolta
-Miért? Menjetek csak, el leszek egyedül 2 napig - mondtam
-Mit fogsz csinálni? - érdeklődött anya
-Kiadtak néhány új filmet, és a gardróbomba is bepakolnék rendesen - tervezgettem
-Biztos? - láttam anyán, hogy szívesen menne, szóval a válasz egyértelmű
-Persze! -  válaszoltam
-Na jó, de nem tartasz bulit! - jegyezte meg anya

Délután anya lehívott minket és mondta, hogy a szomszédok meghívtak vacsorára. Szóval elkezdtem készülődni. Este 6-kor átmentünk a szomszédba, egy kedves nő nyitott ajtót. Bementünk egy szobába, ami hatalmas volt, a közepén volt egy nagy asztal, amihez le is ültünk. Mondta, hogy mindjárt jön a fia is. Néhány perc múlva meg is érkezett, de azt elfelejtette a nő közölni, hogy a fia Taylor Lautner. Nagyon jól telt az egész este. 10 körül kimentünk az udvarra, Jared meglátta a medencét és rögtön bele is ugrott. Igen, ruhástól. Apa odament és jól leordította. Taylor anyja megmutatta anyának a virágoskertet. Én ott maradtam Taylorral. Taylor mesélte, hogy holnap megy valamilyen buliba, és megkérdezte nem-e mennék el vele. Hát, azt akartam mondani, hogy anya úgysem engedne el, de aztán eszembe jutott otthon sem lesz, sőt apa se. Szóval beleegyeztem.
Másnap reggel anya korán elment, apa Jareddel pedig 10-kor indult el sátorozni. Az egész napom abból telt, hogy a gardróbba rakodtam, és próbáltam kitalálni miben menjek este bulizni, mivel fogalmam sem volt, ezért elmentem a plázába és vettem egy új ruhát és egy új cipőt is. Ilyen nyári, koktélruhát választottam. A hajamat begöndörítettem, majd kisminkeltem magam. Felvettem az új cipőm, majd belerakodtam a kistáskámba, amibe csak a pénztárcám , a házkulcs és a telefonom fért. Taylor 10-kor meg is érkezett és elindultunk a buliba. A klub előtt rengeteg ember várakozott. Taylort rögtön beengedték, és mivel én is vele voltam, így engem is. A klubban rengeteg sztár volt, és rengeteg átlagos ember is. Láttam a One Directiont, Ariana Grandet, Ashley Tisdalet, Vanessa Hudgenst, Miley Cyrust és még sok mást. Amikor az ajtó felé néztem, láttam, hogy Justin és Selena jönnek be. Együtt jöttek, de Selena rögtön elment Ashleyhez és Vanessához, Justin pedig a haverjaihoz. Éjfél körül lehetett, mikor elmentem innivalót venni. A pultnál várakoztam mikor Justin mellém állt, egy haverjával volt. Amikor odaadták a koktélom, Justin rám nézett:
-Lola? - kérdezte meglepődve
-Igen, szia Justin! - hirtelen csak ezt tudtam kimondani
Kiakartam fizetni a koktélom, de Justin mondta, hogy majd ő kifizeti, én pedig megköszöntem és eljöttem a koktélommal a pulttól. Igaz Taylorral jöttem, de igazából fogalmam sem volt merre van egész este. Éjjel talán 2 óra lehetett, mikor kicsit már untam a bulit, szóval megkerestem Taylort és mondtam neki, hogy én már megyek. Megkérdezte elvigyen-e, mondtam neki nem kell, majd hívok egy taxit vagy sétálok. És azzal elindultam. Épp az utcán sétáltam, mikor egy autó állt meg mellettem:
-Elvihetlek? - kérdezte a sofőr
-Persze -  bólintottam és beültem
-Szeretnél már hazamenni vagy eljössz velem egy másik buliba? - kérdezte Justin
-Hol lesz a buli? - kérdezősködtem
-Az egyik haveromnál, eljössz velem? - kérdezte kedvesen
-Hát....oké - Justinra néztem, aki mosolygott

Az út 10 perc volt. Egy gyönyörű házban volt a buli. A haverjai Justintól kérdezték, hogy hol van Selena, de persze röhögtek közben, szóval láttam nem is lepődtek meg, hogy Selena nincs Justinnal. Ez a buli sokkal jobban tetszett, igaz nem voltak annyian, mint a másikban, inkább ők itt mind Justin haverjai voltak. Hajnali 4 körül megkerestem Justin, akit sehol nem találtam, végül a teraszon találtam rá. A korláton támaszkodott és az óceánt nézte. Odasétáltam hozzá.
-Milyen a buli? - kérdezte
-Tetszik. Kérdezhetek valamit? - kérdeztem Justintól
-Persze - fordult felém Justin
-Mi van közted és Selena között? - erre Justin elmosolyodott
-Semmi - válaszolta
-De hisz együtt jártok nem? - kérdeztem
-Nem, igazából nem. - mondta
-Akkor? - kérdezősködtem tovább
-Azt mondják, hogy így legalább van miről beszélni - és sóhajtott egyet
-Az lehet, de az igazi rajongóid nem azért szeretnek, mert vele jársz. - mondtam, és az óceán felé fordultam

Néhány csendes perc után, Justin megszólalt:
-Kivel jöttél az előző bulira?  - kérdezte
-Taylorral, a szomszédunk és mivel most csak unatkoznék otthon, ezért elhívott. - válaszoltam
-És haza mivel akartál menni? - kérdezte mosolyogva
-Gyalog - jelentettem ki
-Gyalog? - kérdezett vissza nevetve
-Igen. - válaszoltam
-Mintha annyira tudnád mi merre van. - jegyezte meg
-Na jó, ez igaz. - ismertem be

Egy pár percig csendben néztük az óceánt, majd megkérdeztem:
-Meddig fogjátok azt mondani, hogy együtt vagytok? - kérdeztem
-Régen együtt is voltunk, de aztán történt néhány dolog, később meg már csak a hírnév végett. És addig folytatjuk, amíg egyikünk azt nem mondja, hogy most már elég - mesélte Justin
-És az mikor lesz? - megkérdeztem, mivel érdekelt
-Miért érdekel ez ennyire? - kérdezte, de láttam rajta, hogy mosolyog
-Csak úgy - mondtam holkan
-Megállapodtunk, hogy ha valamelyikünk járni fog valakivel és szeretni is fogja, akkor befejezzük - mesélte
-Justin? - szólaltam meg hirtelen
-Tessék? - nézett rám
-Hazavinnél? - kérdeztem
-Persze, gyere - és elindultunk befelé

Justin elköszönt a haverjaitól és elindultunk haza. Mondtam neki a házunk címét, Justin könnyen odatalált. Megköszöntem, hogy hazahozott, majd bementem a kapun.
Másnap majdnem egész nap aludtam, mikor felkeltem befejeztem a rakodást a gardróbomba, mikor azzal is kész lettem, már este volt.
Mikor reggel felkeltem anya már itthon volt. Azt mondta, hogy este már be is kell mennie dolgozni, szóval már most elkezdte készíteni a kaját.
Délután én épp a konyhában ültem és egy magazint olvastam, mikor apa és Jared hazajött. Anya már menni készült, szóval  még elmondta gyorsan a fiúknak, hogy hol találnak kaját és el is indult.


10 megjegyzés: