2013. július 27., szombat

14. rész - Régebben unalmasabb életem volt

10-kor találkozom Selenával. Mire a kávézóba értem, Selena már ott volt.
-Szia! - állt fel és kedvesen köszönt
-Szia! - köszöntem én is
-Hogy vagy? - ült vissza
-Egész jól, köszi. És te? - én is leültem
-Fantasztikusan, örülök, hogy eljöttél!
-Miről szeretnél beszélni?
-Tudok a Demi ügyről
-Klassz - mondtam sóhajtva
-Justinnak igaza van
-Honnan tudod? - kérdeztem vissza
-A buli után találkoztam Demivel és elújságolta, hogy Justinnak megint nincs barátnője - mesélte
-És te erre mit mondtál?
-Megkérdeztem tőle, hogy mit csinált. Elmesélte, hogy találkozott veled a bulin "véletlenül" és azt mondta neked, hogy Justinnak van még egy barátnője. Csak azért, hogy szakíts Justinnal és én újra összejöjjek vele
-És összeakarsz? - kérdeztem
-Dehogy. Demi nem tudja, hogy miért voltam mostanáig Justinnal - mondta Selena a végét halkabban
-Értem
-Szóval nem csal meg, tuti
-Miért ennyire biztos ez?
-Mert beszéltem Justinnal is
-És?
-Hidd el, mert ez biztos - mondta mosolyogva
-Oké
-Milyen programod van estére? - váltott témát Sel
-Koncertre megyek
-Calvinéra? - kérdezte mosolyogva és érdeklődve
-Aha, te is mész? - mosolyogtam én is
-Persze, csak én a kulisszák mögé, kivel jössz?
-Az egyik barátnőmmel
-Gyertek majd oda hozzánk a kulisszák mögé
-Oké, ez jól hangzik
-Most költöztetek ide, ugye? - kérdezte érdeklődve
-Igen, nemrég
-És milyen itt? - kérdezte nevetve
-Tetszik, bár régebben unalmasabb életem volt, szóval most elég érdekes - erre már én is elnevettem magam

Délután 1 óra volt, mikor kifizettük az italokat és elindultunk haza. Nagyon jól elbeszélgettünk, Sel nagyon kedves lány.

Mikor hazaértem felhívtam Ashleyt:
-Szia, beszéltem Sellel - mondtam
-Szia, és mit mondott?
-Szerinte Justinnak nincs másik barátnője
-Szerintem sincs - vágta rá Ashley
-És még azt mondta menjünk a kulisszák mögé Calvin koncertjén - meséltem
-Igen? - kérdezte csodálkozva
-Aha
-Ez de szuper! - mondta sikítozva, szerintem nagyon örült neki

A koncert 10-től kezdődik, Ashley 9-re jött át és itt nálunk készülődtünk el. Én egy egyszerű ruhát választottam, egy nadrágot és egy felsőt.




Ashley sem vitte túlzásba. Majd mikor mind a ketten elkészültünk, elindultunk a koncertre. Az autóban Ashley próbálta elhinni, hogy találkozhat Sellel és Calvinnal:
-Ez rendes volt Selenától - mondta
-Igen, nagyon kedves lány - válaszoltam

A koncert 10-től el is kezdődott, rengetegen voltak.



Az elején még mi is ott álltunk, ahol mindenki más, majd a koncert felénél elmentünk a kulisszák mögé. Selena és a barátnői már ott voltak. A koncert nagyon klassz volt.
A koncert után találkoztunk Calvinnal is. Majd elindultunk haza. Az autóban Ashley egész végig énekelt, aztán eszébe jutott valami:
-Eljössz hozzánk holnap sütögetni? - kérdezte
-Sütögetni?
-Aha, grill-party
-Oké, elmegyek - rég nem voltam grill-partyn, szóval belementem
-Én szoknyában leszek, az tuti, mert aztán elmegyünk majd a tengerpartra sétálni
-Oké - mondta nevetve
-Te is gyere szoknyába! - mondta Ashley
-Jó, abban megyek - legalább tudom milyen ruhában menjek egy grill-partyra
-Fantasztikus - majd tovább énekelt

10 megjegyzés: