2013. július 15., hétfő

11. rész - Egy másik lánnyal is együtt van

Másnap reggel mikor felkeltem, már mindenki a konyhában volt. Szóval leültem hozzájuk és kezdtem:
-Mi volt ez a faggatás tegnap? - fordultam apához
-Szeretek képben lenni - válaszolta apa
-Na de ennyire? Eddig még azt sem tudtad, hogy ki ő - jegyeztem meg
-Most már tudom  - védte meg magát
-És? - kérdeztem, hátha mond valamit Justinról
-Mi és? - nem értette, hogy miért kérdem
-Semmi "miért pont ő?!" ?- kérdeztem
-Semmi - válaszolta röviden
-Most akkor én kérdek. Rövidebb ruhád nem volt? - kérdezte tőlem anya
-De igen, csak azt hittem már ez is rövid - mondtam
-Lola, ne viccelődj! Ez a ruha szörnyen rövid volt - mondta anya kicsit mérgesen
-Nem is - mondtam majd össszefontam a kezem magam előtt
-Este dolgozom, apa és Jared moziba megy, te pedig buliba ugye? - sorolta anya az esti programokat
-Igen - válaszoltam
-Mégis buliba megy? És te elengeded? - szólalt meg Jared
-Igen, mikor mész? - válaszolt anya, majd felém fordult
-Ashley előtte átjön és együtt megyünk - mondtam

Délután kiválasztottam a ruhám, majd megmostam a hajam, később megszárítottam és begöndörítettem. Anya 6-kor jött be és mondta, hogy megy dolgozni, a fiúk pedig moziba. Tulajdonképpen örültem is annak, hogy nem lesznek itthon amikor elmegyek, mert ha anya a tegnapi ruhámra azt mondta szörnyen kicsi, akkor a mai ruhámra mit mondana, azt jobb nem tudni.
Ashley 9-re jött. Amíg én elmentem a fürdőbe kisminkelni magam, ő átöltözött a szobámban. Tetszett a ruhája, lila volt és mini. Majd Ashley is elment sminkelni, én pedig átöltöztem.
-De jó a ruhád! - jegyezte meg
-Köszi - mondtam
A mai ruhámat a plázában vettem. Nekem nagyon tetszik.



Elkészültünk, majd elidultunk a buliba. Egy srác vitt el minket, akinek Spencer a neve. A buli egy gyönyörű és hatalmas házban volt. Rengeteg ember volt ott. A zene is nagyon jó volt. A hangulat pedig fantasztikus. Vagyis, az volt amíg be nem sétált az ajtón egy szőke csaj, akinek Demi a neve. Először nem is figyeltem rá, de majd amikor összefutottam vele a konyhában, akkor hozzám szólt:
-Á, Lola - szólított meg
-Szia .... - én ekkor őt még nem ismertem
-Demi - mondta
-Oké - jegyeztem meg a nevét
-Szóval csak azt akartam mondani sajnálom - majd megsimította a karom, kifejezve sajnálatát
-Mit sajnálsz? - értetlenül néztem rá
-Hogy szakítottatok Justinnal - fogott meg egy poharat
-Szakítottunk? - kérdeztem, mivel én erről nem tudtam
-Jaj még nem tudod, bocsi akkor hagyjuk - mondta és tovább akart sétálni
-Demi, légyszi- szóltam utána
-Azt hittem már tudod, hogy Justin egy másik lánnyal is együtt van - közölte
-Mi? - kérdeztem vissza
-Csak szóltam, mert te szimpinek tűnsz, nem úgy mint ő. Na szia! - és már ott is hagyott

Hogy mi???? Justin egy másik csajjal is együtt van....Na ezt nem tudtam elhinni. Ekkor jött beAshley a konyhába és megkérdezte, hogy nem-e iszok vele valamit. Mondtam neki, oké persze. Valami kék koktél félét ittunk, kicsit sok alkohollal. Az első pohár utána még egyet, majd még egyet és ez így ment egy darabig, De lehet nem kellett volna annyi koktélt meginni. Ja és a hangulatomon azt is rontott, hogy találkoztam Logannel. Logan a volt pasim volt.
Szóval, ennyi az összes, amit az estéből tudok. A hangulatom fantasztikus volt, de a reggelem már nem annyira. Már azon is meglepődtem, hogy otthon ébredtem fel, de az még jobban meglepett, hogy Ashley-vel találkoztam úton a konyha felé.
-Jó reggelt! - köszönt kedvesen
-Mégis mi történt? - kérdeztem, lefelé sétálva a lépcsőn
-Nem kellett volna annyi koktélt meg tequilát innod - jött le Ashley is a lépcsőn
-És hogy kerültünk haza? - mentem végig a nappalin, egyenesen be a konyhába
-Először is az öcsédnek köszönd
-Mi? - ültem le a konyhában egy székre
-Nálad volt a telefonod és csak őt ismertem a telefonodból, szóval felhívtam őt
-És aztán?
-Azt tanácsolta hívjam fel Justint, majd ő hazahoz téged - végre Ashley is leült
-Miért pont őt?
-Hívhattuk volna anyukádat is vagy apukádat
-Aztán mi volt? - beláttam igaza volt, szóval továbbmentem
-Justin érted jött. Nem is mondtad, hogy Justin Bieberrel jársz
-Jártam - javítottam ki
-Miért?
-Hosszú, volt még valami?
-Igen, hazahozott minket, majd mondtam neki itt maradok veled, így ő elment, de persze az öcséd egész végig ott volt és érdekelte mi történik
-Köszönöm - köszöntem meg, hogy itt maradt velem
-Én köszönöm, hogy elmehettem. Képzeld összejöttem Spencerrel - újságolta
-Igen?
-Aha
-Jó reggelt! - lépett be anya a konyhába
-Jó reggelt! - mondtuk mi is Ashleyvel
-Milyen volt a buli? - érdeklődött anya
-Tűrhető, kicsit unalmas - mondta Ashley, én pedig mosolyra húztam a szám
-Az nem is baj, vagy igen? - anya elővett egy poharat, amibe kávét akart készíteni
-Nem, ugye nem baj ha itt aludtam a vendégszobában? - kérdezte Ashley anyát
-Dehogy baj, anyukád tudott róla? - kérdezte anya kedvesen
-Igen, felhívtam - felelte Ashley

Később kikísértem Ashleyt és megköszöntem neki, hogy nem szólt anyának a történtekről. Majd visszamentem a házba és felmentem a szobámba. Egész nap rosszul voltam, délelőtt hányingerem volt, déleután majd majd szétment a fejem. Szóval egész jó napom volt. És a legrosszabb pedig az volt, hogy tudtam, még beszélnem kell Justinnal és Jareddel.

18 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt! :D *-* várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Aa. Nagyon izgi
    Kovit!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Ez csodálatosra sikeredett, mint mimdegyik :)

    VálaszTörlés
  4. várom a kövit !!! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon jó!!!! :)

    VálaszTörlés
  6. most találtam rá a blogodra és iszonyat jóó :DDD
    nagyon nagyon nagyon tetszik :DDDD
    IMÁDOMM:::XDDD
    ui: minek kommentel ennyit ez a névtelen??? xddd
    AZONNAL kövit :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó!! Mikor lesz kövi? :))

    VálaszTörlés
  8. Ember! :'D a Névtelen az azt takarja hogy nincs regisztrálva az oldalra....ha nem vetted volna észre ez mind más személy! -.- amúgy nagyon jó lett mint mindig! ;) várom a köbit!

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikusra sikeredett, nagyon várom már a következő részt :D

    VálaszTörlés