2013. augusztus 5., hétfő

16. rész - Győzd meg valamivel

-És Lola, te mit csinálsz a szabadidődben? - kérdezte Jeremy
-Dolgozom és bulizok - válaszoltam egy erőltetett mosoly kíséretében, apa egy szúrós pillantást vetett rám
-És mi a helyzet a pasikkal? - kérdezősködött tovább Jeremy
-Minden rendben - válaszoltam
-Van most valakid? - faggatott tovább
-Igen - dőltem hátra magabiztosan a székemen
-Kicsoda? - Jeremyt nagyon érdekelte a dolog
-Tuti nem ismeri - szerintem semmi köze nincs hozzá
-Hol találkoztatok? - folytatta a kérdezősködést
-Egy buliban - mondtam
-Egy buliban? - kérdezett vissza, mint aki nem jól hallotta
-Igen, jól hallotta - mondtam gúnyos mosollyal
-Lola! - szólt rám apa
-Csörögsz! - szólt Jared
-Tudom! - már épp kerestem a telefon a táskámban
-Lola, csak akkor vedd fel ha fontos! - mondta apa
-Oké, ez fontos - akartam felállni
-Nem mész sehova! Itt elintézed! - mondta szigorúan apa
-Oké! Szia!...Igen, tudom.....Naná, hogy megyek....Igen...oké...akkor este találkozunk...szia - telefonáltam
-Ő hívott? - jött oda Ashley mosolyogva
-Igen - mosolyogtam én is
-A barátod? - kérdezte Jeremy
-Maga szerint? - kérdeztem vissza
-Lola, igyál a koktélodból, hiszen alig ittál! - mondta apa utalva arra, hogy befoghatnám a szám
-Jaj, Justin nem jár ám bulikba! - mondta Jeremy, amikor épp ittam és akkor olyan nevetés fogott el, hogy majdnem megfulladtam, így kiküldtek a mosdóba

-Mi volt ez? - jött be Ashley
-Épp ittam, amikor Jeremy azt mondta, hogy Justin nem jár bulizni! - meséltem Ashleynek nevetve
Erre ő is elkezdett nevetni, pár percen belül már mind a ketten annyira nevettünk, hogy a földön ültünk. Ekkor anya jött be:
-Ti mégis mit csináltok itt? - kérdezte látva, hogy a földön ülünk
-Próbálom összeszedni magam! -mondtam, és felálltam, Ashley pedig visszament dolgozni
-Lola, miért nem tudsz viselkedni? - kérdezte anya
-Ti miért nem tudjátok, úgy faggatni Justint, mint ahogy Jeremy engem? - kérdeztem vissza
-Mert mi tudunk egy s mást - utalt anya arra, hogy ők tudtak arról, ami köztünk volt Justinnal
-De ezt Jeremy nem tudja! - vágtam rá
-Ha kicsit kérdezősködök, akkor normálisan fogsz viselkedni? - kérdezte anya megenyhülve
-Talán - válaszoltam kicsit töprengve
-Na gyere vissza! - indult el anya kifelé a mosdóból

Visszamentünk az asztalhoz és leültünk:
-Lola, minden rendben? - kérdezte Jeremy
-Igen - válaszoltam kedvesen
-Csak nem a pasiddal volt valami? - kérdezett tovább
-Nem, dehogy - legyintettem, majd anyára néztem, aki vette a célzást
-És Justin te most jársz valakivel? - fordult anya Justinhoz
-Igen, Justin....nem is beszéltünk erről mostanában - fordult Jeremy is Justin felé
-Volt egy lány, akivel együtt voltunk, de aztán szakított velem - mesélte Justin, közben pedig rám nézett
-Biztos elege lett belőled! - szólaltam meg, ekkor mindenki rám nézett, de én még mindig Justint néztem
-Ugyan mégis miből lett elege? - kérdezte Justin
-Talán egyszerre csak eggyel kéne kavarni
-Én eggyel is kavartam, talán csak ő nem
-És ezt miből gondolod?
-Amióta szakítottunk már 3 pasival is hallottam a nevét
-Igen és kitől?
-Érdekelne, mi? - húzta ravasz mosolyra a száját
-Nem nagyon, de azt hallottam beszélt az ex-csajod az azelőtti csajoddal
-Te tudod kiről van szó? - kérdezett engem Jeremy érdeklődve
-Igen és miről? - kérdezett Justin is, cseppet sem tőrödve apja kérdésével
-Kibeszéltek, és az ex-csajodat megpróbálta ő is meggyőzni, csakúgy mint a ex-csajod barátnője
-Igen? Szóval ők hisznek nekem - ismét egy mosoly húzódott a szájára
-Igen, csak az a kár hogy a csaj nem - vontam meg a vállam
-És ugyan miért?
-Mert ő már nem bízik benned
-Én nem adtam neki okot, hogy ne bízzon bennem
-Ugyan mit vártál meddig lesztek még együtt? Épphogy csak megismerkedtetek és össze is jöttetek
-Nem hallottál még szerelem első látásra? - kérdezte Justin, én pedig rögtön elkezdtem nevetni
-Filmben érzed magad? - kérdeztem nevetve
-Amikor vele voltam, vagyis amikor vele vagyok akkor ott
-És miért?
-Nem ez a lényeg, szerinted van még nála esélyem?
-Talán - néztem a koktélomra
-Talán?
-Győzd meg valamivel - néztem ismét Justinra
-Ha ezt akarod - ismét egy ravasz mosoly jelent meg az arcán, majd felállni készült

14 megjegyzés: