2013. július 12., péntek

8. rész - Mit kerestetek egy jachton?

Anya a nappaliban ült a kanapén, apa pedig mellette. Lehajtott fejjel mentem be a nappaliba. Mikor anya meglátott felállt és kezdte a kiabálást, de most nem volt kedvem csak ott állni és hallgatni, ezért közbe szóltam:
-Miért baj az, hogy elmentem? - kérdeztem
-Megmondtam, hogy nem mész sehova és te mégis elmentél, sőt 4-szer is - mondta anya mérgesen
-4-szer? - kérdezett vissza apa
-Igen, először a buliba, másodszor reggel Justinnal, harmadszor délután és negyedszer a koncertre - sorolta anya
-Milyen koncertre? - kérdezte apa
-Mondtam, hogy nem megy sehova, ő mégis elment vele - mondta anya, én pedig leültem a kanapéra
-Mégis kivel? - apa még mindig nem értett semmit
-Justinnal - mondta anya
-És? - kérdezte apa és látszott rajta azt se tudja kiről van szó
-Jó, majd elmesélem ki az - mondta anya apának
-Oké - egyezett bele apa
-Lola, miért pont vele? - fordult anya hozzám
-Azt mondtad bírod őt - mondtam, mert anya tényleg ezt mondta
-Igen bírom, de az nem azt jelenti, hogy teljesen oké ha veled van - magyarázta anya
-Most együtt járnak? - szólt bele apa
-Igen és pont vele - ült le anya is
-Ha ő nem megy oda Scooterhez a koncert előtt, már munkád se lenne - álltam fel és mentem a szobámba

A szobámban ültem és laptopoztam, mikor anya bekopogott a szobámba. Bejött majd leült, sóhajtott egyet és kezdte:
-Nem azt mondom, hogy elfogadom, de ha te így akarod, akkor el kell fogadnom
A mondat végét már mosolyogva hallgattam , majd amikor anya befejezte a mondatot és látszott rajta, hogy mást nem akar mondani, odamentem hozzá és megöleltem, majd egy "köszönöm" félét súgtam a fülébe.
Amikor megszólalt a telefonom anya felállt, és mondta, hogy most már ideje lesz aludnom és kiment.

Másnap reggel 8-kor már felöltözve sétáltam be a konyhába, anya épp a reggelit készítette, apa olvasott, Jared pedig még mindig aludt. Anya megkérdezte, hogy-hogy már fent is vagyok és hogy-hogy ennyit mosolygok. Mondtam neki, hogy jó kedvem van és mentem kifelé az ajtón. Anya utánam szólt, hogy mégis merre megyek. Csak annyit mondtam, hogy majd jövök és kimentem az ajtón. Amikor kiértem az utcára megláttam Justin autóját és be is ültem.
-Mi volt este? - kérdezte felém nézve
-Először mérges volt, de aztán megnyugodott - meséltem
-Akkor jó - elmosolyodott és beindította az autót
-Hova megyünk? - kérdeztem
-Majd megtudod - mondta, még mindig mosolyogva

Az út fél órás volt. Egy olyan helyre mentünk, ahol rengeteg hajó és jacht volt.
-Miért jöttünk ide? - kérdeztem, mert fogalmam sem volt mégis mit keresünk egy ilyen helyen
-Scooter egy megbeszélést tart, majd egy bulit - válaszolta Justin
-Hol? - még mindig nem értettem, hogy akkor miért ide jöttünk
-Egy jachton - mutatott a jacht felé

A jachton már volt néhány ember. Amikor Scooter meglátta Justint, rögtön odajött hozzánk. Mondta, hogy egy gyors megbeszélés lesz, majd kezdődik a buli.
Amikor megérkezett mindenki, elkezdődött a megbeszélés. Nem volt hosszú, de amíg tartott addig az óceánt néztem. Majd amikor vége lett a megbeszélésnek Scooter bejelentette vagy inkább elordította magát, hogy  "Bulizzunk!". Amint ezt kijelentette pincérnők jöttek be tálcával a kezükben, amin pezsgős poharak voltak. A DJ pult mögé jött egy srác és már el is kezdődött a zene.
Hajnalig ott voltunk, nagyon jó volt a hangulat.

Reggel 8-ra értem haza, igaz a buli hajnalig tartott, de mire mindenki elköszönt mindenkitől, megbeszélték mikor és hol találkoznak beletelt némi időbe. Ja és persze még haza is kellett érnünk.
A családom már a konyhában reggelizett, nem szóltak semmit amikor bementem. Leültem én is egy székre:
-Kérsz reggelit? - kérdezte anya
-Nem, köszönöm. - válaszoltam
Majd anya sóhajtott egyet és mondta:
-Lola, mondtam nem bánom ha vele vagy, de legalább azt mond meg egész este hol voltatok - kérte anya
-Egy jachton - feleltem
-Egy jachton? - kérdezte apa, aki végre felnézett az újságból, amit a reggeli közben olvasott
-Mit kerestetek egy jachton? - kérdezte anya
-Húúúúúúúú - ez volt Jared reakciója
-Jaj, már. Nyugodjatok meg, elmondom. Scooter tartott egy megbeszélést és után egy bulit - meséltem
-Na persze - vágta rá Jared
-Így volt - mondtam Jarednek
-Anya elhiszed neki? Mert én nagyon nem - kérdezte Jared anyát
-El - válaszolta anya röviden
-Hogy-hogy? - kérdezte Jared, aki szerintem egy kicsit meg is lepődött anya kijelentésén
-Tudok Scooter megbeszéléséről - mondta anya

Majd vetettem az öcsém felé egy "na, én megmondtam" mosolyt és felálltam, hogy felmenjek a szobámba. Délután anya kopogtatott az ajtómon és egy "beszélgessünk" kijelentéssel leült. Kicsit elgondolkoztam, hogy már megint Justinról akar beszélgetni, de most nem.
-Lola, mit szólnál ha dolgoznál? - ajánlotta fel
-Mi? - ez volt az összes reakcióm, amit hirtelen mondani tudtam

14 megjegyzés:

  1. Ez szintén nagyon szuper volt :D Kíváncsi vagyok a következőre :) <3

    VálaszTörlés
  2. Ez a blog egyre jobb és jobb:) Várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  3. tényleg cska egyre jobb és jobb nagyon tetszett izgi Várom már a kövit :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ott volt ez a rész is! :DD imádom a blogod*-*! csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
  5. következőőőt :D iszonyúú jóó a blogod.:D

    VálaszTörlés
  6. Wow *-* ez nagyon jó lett, imádom a blogodat :D nagyon várom már a kövi részt :)

    VálaszTörlés