2013. július 21., vasárnap

13. rész - Nincs másik barátnőm

-Nincs másik barátnőm, és ezt te is tudod - mondta Justin
-Szeretném ezt hinni, de.... - nem tudtam befejezni a mondatot
-De mi? - kérdezte Justin
-Hagyj elmenni! - és becsuktam az autó ajtaját

Majd hazamentem. Otthon rögtön felmentem a szobámba, és ráültem az ágyamra. Tanácstalan voltam, nem tudtam mit tehetnék. Ekkor kopogtak az ajtómon:
-Lola, mi a baj? - jött be anya
-Semmi - mondtam szinte alig hallhatóan
-Ugye nem sírtál? - jött közelebb anya
-Nem, dehogy - kezemmel gyorsan megtöröltem arcom, amin egy-két könnycsepp folyt végig
-Tudok segíteni valamiben? - kérdezte anya kedvesen
Megráztam a fejem, majd anya megölelt és kiment a szobából. Írtam egy smst Ashleynek, hogy át-e tud jönni. Ashley 10 perc múlva már nálunk is volt.
-Lola mi történt? - jött be a szobámba
-Beszéltem vele - mondtam sóhajtva
-És mit mondott? - ült le Ashley
-Hogy nincs másik barátnője - közben a kezemet néztem
-És hiszel neki?
-Nem tudom - néztem fel Ashleyre
-Talán egy kis kikapcsolódásra van szükséged, lesz egy koncert menjünk el rá - jutott hirtelen Ashley eszébe
-Milyen koncert?
-Calvin Harris
-Tényleg? - kérdeztem egy kis mosollyal
-Igen, van 2 jegyem, gyere el velem!
-Miért nem Zackel mész?
-Mert most veled szeretnék, eljössz?
-Persze - vágtam rá
-Na szóval tudod mit veszel fel? - kérdezte Ashley a szekrényem felé nézve
-Nem - válaszoltam mosolyogva
-Elmegyünk vásárolni? -ajánlotta fel Ashley
-Menjünk! - nevetve álltam fel az ágyamról

Elmentünk vásárolni. Vettünk néhány új ruhát. Közben nagyon jól szórakoztunk, rengeteg ruhát felpróbáltunk. Majd a vásárlás után beültünk meginni egy forrócsokit.
Este segítettem anyának elkészíteni a vacsorát. Vacsora után a szobámban raktam el a ruhákat amiket vettünk, amikor megszólalt a telefonom:
-Igen? - szóltam bele
-Lola? - kérdezte az ismeretlen
-Igen
-Selena vagyok - mutatkozott be
-Szia! - köszöntem kicsit meglepődve
-Tudunk valamikor találkozni? - kérdezte kedvesen
-Persze
-Holnap délelőtt?
-Oké - egyeztem bele
Majd megbeszéltük, hol is találkozunk. Nem tudtam mit akar tőlem Selena, de örültem neki, hogy felhívott, így belementem, hogy elmegyek és találkozom vele.
Este lementem a konyhába, anya épp mosogatott, apa pedig Jareddel beszélgetett. Ugyanis Jared kitalálta, hogy vidámparkba akar menni.
-Mit csinálsz holnap? - fordult felém anya
-Délelőtt Selenával találkozok, majd este Ashleyvel koncertre megyek - ültem le
-Kinek lesz koncertje? - kérdezte anya
-Calvin - válaszoltam
-Selena Gomezzel? - szólt hirtelen Jared
-Igen - feleltem
-Tényleg? - kérdezte izgatottan
-Aha - válaszoltam
-Mit akar ő tőled? - kérdezte hátradőlve a székén
-Nem tudom - vontam meg a vállam
-Mi van Justinnal? Mostanában nem beszélsz róla - kérdezte anya
-Semmi - mondtam halkan
-Szakítottatok? - kérdezett tovább anya
-Talán - válaszoltam
-Talán? - kérdezett apa
-Hogy-hogy? - mivel anya befejezte a mosogatást, ezért ő is leült hozzánk
-Hagyjuk - mondtam
-Nem hagyjuk! - látszott anyán, hogy érdekli ez a dolog
-Hát csak annyit mondok, hogy egy darabig nem kell úgy tennetek, mintha oké lenne - álltam fel
-Mondtam, hogy elfogadom, hogy vele vagy - szólt utánam anya
-Nem kell - válaszoltam, majd kisétáltam a konyhából

Amikor felmentem a szobámba, bekapcsoltam a laptopom.
Miközben vártam, hogy betöltsön elgondolkoztam. Holnap érdekes napom lesz az biztos.

Reggel mikor felkeltem jó kedvem volt. Elkészülődtem, majd lementem a konyhába. Jared épp reggelizett, anya és apa viszont nem volt ott.
-Anyáék? - kérdeztem
-Elmentek vásárolni - mondta
-Ilyenkor? - ültem le hozzá
-Apa üzlettársa jön vacsorára és már most be kell vásárolni
-Te itthon maradsz vagy mész a haverjaidhoz?
-Dehogy maradok. Megyünk a gördeszkapályára, aztán meg Liliékkel a plázába
-Liliékkel? - kérdeztem vissza, mivel Liliékről eddig még nem beszélt
-Ja, szeptembertől az osztálytársaim lesznek

Ekkor ért be anya és apa a konyhába.
-Sziasztok! Bevásároltunk, ti nem vacsoráztok itthon, ugye? - kérdezte anya
-Nem - válaszoltuk egyszerre
-Oké, akkor 4 főre kell vacsora - állapította meg anya
-Én megyek, mert 10-től Sellel találkozom és még előtte el kell intéznem néhány dolgot - álltam fel

14 megjegyzés: