2013. július 10., szerda

6. rész - Bemutatod ezt a hihetetlenül különleges lányt

7-kor a konyhában ültem apával, mikor megszólalt a telefonom. Anya hívott:
-Lola, drága, mégis mit csináltál? - kérdezte mérgesen
-Ültem a konyhában? - kérdeztem vissza, mert fogalmam  sem volt, hogy most éppen miről beszél
-Ne viccelődj! Itt komoly veszekedés megy miattad! - jelentette ki, még mindig mérgesen
-Miattam? De mégis miért? Azért mert a konyhában ültem? - kérdezgettem
-Lola! Apád ott van? - kérdezte anya
-Igen miért? - feleltem
-Hangosítsd ki a telefont! - parancsolta
-Kész - kihangosítottam
-Mi történt? - kérdezte apa
-Lola végett mindenki veszekszik - mondta anya
-Mi? - kérdeztem
-Ezt hogy érted? - kérdezte apa
-Hallgassátok! - mondta anya

-Justin, ez nem vicc! - mondta egy férfi
-Én nem is vicceltem - mondta Justin
-Azt mondod befejezted a kapcsolatod Selenával egy másik lány végett, aki még csak nem is híres - próbálta a férfi felfogni a helyzetet
-Igen, pontosan - felelte Justin
-Pattie, te mit szólsz ehhez? - fordult a férfi Pettiehez, azaz Justin anyjához
-Justin, ki ez a lány? - kérdezte egy nő, valószínűleg Pattie
-Lola - mondta Justin, és én itt majdnem ledobtam a telefonom, szóval inkább letettem az asztalra, és tovább hallgattam, amit beszélnek
-Akiről meséltél? - kérdezte Pattie
-Igen - felelte Justin
-Ennyi? Semmi reakció? - értetlenkedett a férfi
-Ennyi! - válaszolt Pattie
-És mit mond Selena erre? - kérdezte a férfi
-Kit érdekel? - kérdezett vissza Justin
-Engem! - felelte a férfi
-Scooter, befejeztem vele. - mondta Justin, szóval akkor a férfi aki beszélt Scooter volt
-Ez így nem oké. Felhívom Selenát. Selena, szia, nem tudnál ide ugrani? Oké, akkor várunk. Justin ne menj sehova! - mondta Scooter
-Miért? - kérdezte Justin
-Egy: koncerted lesz, kettő: jön Selena. Mindjárt itt van, a szomszédban volt éppen - mondta Scooter
-Sziasztok! - köszönt egy lány, valószínűleg megérkezett Selena
-Selena! Hallottad mit talált ki Justin és hogy mit akar? - kérdezte Selánától Scooter
-A kapcsolatunkkal? - kérdezte Selena
-Igen, azzal is - mondta Scooter
-Igen, tudom mi a helyzet - jelentette ki Selena
-Ennyi, bele is mész? - Scotter nem tudta felfogni a helyzetet
-Megbeszéltük ezt régen, és mint ti is tudjátok köztünk már nincs semmi és Justin most lépni akar - mondta Selena
-Szóval neked ez teljesen ok? - kérdezte tőle Scooter
-Persze, de ha nem haragszotok én mennék is a próbámra. Sziasztok! - köszönt el Selena
-Szia! Jó, Justin nem mondok semmit, azt elfogadom, de csak egy feltétellel, bemutatod ezt a hihetetlenül különleges lányt, aki végett még ezt is megteszed - mondta Scooter
-Megegyeztünk - egyezett bele Justin

-Hallottátok? - kérdezett minket anya
-Igen, mégis kik voltak ezek? És az "ÉN"  Lolámról beszéltek? - kérdezte apa
-Lola ott vagy? - kérdezte anya
-Igen - mondtam halkan, elgondolkozva
-Ugye tudod, hogy én ezt nem engedem, de most már megyek, este megbeszéljük - és letette a telefont

És letette a telefont. Mi meg ott ültünk a konyhában csendben. Én nem bírtam elhinni, hogy Justin ezt tette és féltem attól is, amit anyától és apától kapok majd, de mégsem ez érdekelt, hanem az, hogy ezt mégis miért tette Justin. Apa megakart szólalni, de ekkor Jared befutott a konyhába, azzal hogy éhes. Én ezt ki is használtam, felálltam az asztaltól és felmentem a szobámba. Anya 10-kor ért haza, a bejárati ajtón már úgy jött be, hogy a nevemet kiáltotta, hogy most azzonnal menjek le. Mikor lementem a szobámból, a konyha felé intett. Apa is akarta tudni miről van szó, szóval ő is leült a konyhában. Jared egy haverjához akart átmenni és  mivel anya ma velem akart beszélni, és nem akarta, hogy Jared zavarja az ordítozásban, átengedte. Szóval csak mi 3-an voltunk otthon. Apa már a széken ült, mikor én is leültem a székre, anya a konyhában állt és már kezdte is a kiabálást, hogy mit képzelek magamról, meg ilyenek. Mikor ezt elmondta, megnyugodott és folytatta:
-Attól a múltkori pár perc beszédtől nem tesz ilyet - jelentette ki anya
-Milyen múltkori? - kérdezte apa
-Amikor Lola eljött a munkahelyemre, találkozott Justinnal és beszéltek néhány percet - mesélte anya
-És ezért van a probléma? - kérdezte apa
-Nem, ugyanis valamikor kellett találkozniuk azóta - nézett rám anya
-Jó, találkoztam vele, na és? - kérdeztem
-Na és? Scooter úgy kiborult, hogy ha megtudja, hogy van valami közöm hozzád akkor ki is dob a munkahelyemről - mondta ezt már hangosabban anya
-Úgy látszik neked ez fontosabb mint én - felálltam a székről és a szobám felé vettem az irányt
-Lola! - szólt utánam anya
-Ne aggódj! Úgysem találkozom vele! - szóltam vissza neki

Hajnali 2-kor lementem egy pohár vízért, épp ittam, amikor kopogtak. Kinyitottam az ajtót.
-Mit keresel itt? - kérdeztem suttogva
-Beszélnünk kell - mondta Justin
-Mi van, ha nem én nyitom ki az ajtót? - kérdeztem
-Reméltem, hogy te nyitod ki - mondta mosolyogva
-Mit akarsz? - kérdeztem a lényegre térve
-Vegyél egy kabátot és gyere - mondta és az autója felé mutaott

Felvettem egy kabátot, kimentem az ajtón éss beültem az autójába. Gondoltam már így is mérgesek a szüleim, akkor ez már úgysem számít. Megálltunk a tengerpartnál. Justin kiszállt, így kiszálltam én is.
-Miért jöttünk ide? - kérdeztem, miközben becsuktam az autó ajtaját
-Gyere - nyújtotta felém a kezét, először gondolkoztam, de a végén megfogtam

Lesétáltunk a partra, ami ilyenkor gyönyőrű. Megálltunk egy helyen, majd Justin felém fordult, szóval én is szembe fordultam vele, belenéztem a szemeibe és hallgattam, amit mondott.

11 megjegyzés:

  1. várom a folytatást !! :)

    VálaszTörlés
  2. Várom a folytatást nagyon jó ez legalább végre leköti a figyelmem! :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Húúú ez nagyon jó lett!
    Kiváncsi vagyok,mit fog mondani Justin!c:
    Gyorsan köviit!

    VálaszTörlés
  5. Isteni!Nagyon jól írsz!
    Amint tudod hozd a következő részt!

    VálaszTörlés
  6. Hűha ez már kezd nagyon izgi lenni! :) kíváncsian várom a folytatást!! :D

    VálaszTörlés