2013. augusztus 26., hétfő

19. rész - Alicia

Készülődnöm kellett volna Ashley grill-partyjára, de semmi kedvem nem volt elmenni, ezért felhívtam Ashleyt:
-Szia, tudom, hogy ma lesz a grill-party, de nagyon haragudnál, ha nem mennék el?
-Szia, egy kicsit igen, miért nem akarsz eljönni? - kérdezte érdeklődve
-Semmi kedvem hozzá most
-Hát oké, ha meggondolnád magad akkor gyere
-Mindenképp
-Szia
-Szia és jó szórakozást! - majd letettem a telefont

Úgy döntöttem lepihenek egy kicsit. Az ágyamban feküdtem, próbáltam elaludni, de nem ment. Ezért felhívtam Justint:
-Szia, nem volt elég belőlem este? - kérdezte Justin
-Ha-ha, mit csinálsz?
-Ryannél vagyok és te?
-Próbáltam aludni, de nem ment - néztem a plafont és sóhajtottam egyet
-Nem grill-partyra mész?
-Lemondtam
-Miért?
-Nincs kedvem elmenni, igazából semmihez sincs kedvem
-Hogy-hogy?
-Kicsit összevesztem anyával és elment a kedvem mindentől
-Tőlem is? - kérdezte és a hangjában hallottam, hogy biztosan mosolyog
-Te csak szórakozz Ryannel! - mondtam nevetve
-Pedig azt hittem eljössz velem...
-Hova? - kérdeztem érdeklődve
-Ha érdekel fél óra múlva kész leszel
-Oké

Letettük a telefont és elkezdtem készülődni. Kiválasztottam egy kényelmes összeállítást. Megcsináltam a hajam, majd tettem fel egy kis sminket is.


Lementem a konyhába, épp akartam elmenni, amikor anya kijött a konyhából és kérdőre vont:
-Mégis hova mész?
-El
Majd kisétáltam a kapuhoz, ahol megláttam Justint. Az autójának volt támaszkodva.


-Késtél - mondta, amint meglátott
-Csak 5 percet
Majd megragadta a kezem és magához húzott, így a szám az övére tapadt és mikor kb. már 5 perce smároltunk, amikor valaki köhintett egyet mellettünk.
-Alicia? - kerekedtek ki a szemeim
-Szia drága! - jött oda átölelni
-Mit keresel itt? - toltam el magamtól
-Jöttem látogatóba - mondta, mintha ez teljesen normális lenne
-3 éve! 3 éve nem találkoztunk! Mégis miért pont most jöttél? - kérdeztem kicsit hangosabban
-Hiányoztatok. Ő a barátod? Ugye Justin Bieber? - ellökött Justin mellől és odament !átölelni! Justint
-Igen - válaszoltam kicsit idegesen
-Alicia vagyok, Lola nagynénje. Örülök, hogy megismerhetlek, majd ugye elviszel magaddal egy koncertre? Mert az fantasztikus lenne - támadta le Justint az ötletével
-Alicia, anya tudja, hogy itt vagy? - húztam el Justintól
-Igen, ő mondta meg hol laktok - mondta, de közben le sem vette Justinról a tekintetét
-Akkor menj be hozzá! - mutattam a kapu felé
-Máris, de még beszélgetek egy kicsit Justinnal. Esetleg te addig bemehetsz szólni anyádnak - mondta
-Inkább becsengetek - mondta elképedve
-Igen? Alicia, örülök, hogy itt vagy. Gyere beljebb! - jött ki anya
-Szia! Még szeretnék beszélgetni Justinnal - intett anya felé, de rá sem nézett
-Nekünk most mennünk kell! - szóltam közbe
-De még beszélgetünk... - mutogatott Alicia
-Alicia, hadd őket, menjenek csak! - húzta befelé anya Aliciát
-Viszlát Alicia néni! - integettem és örültem, hogy végre bemegy

10 megjegyzés: