2013. augusztus 19., hétfő

18. rész - Elmegyek haza

-Nem azt mondtad, hogy ez csak a te házad? - kérdeztem halkan
-De - válaszolta
-Justin! - hallottunk egy hangot, Justinon láttam, hogy felismerte kié ez a hang
-Igen, anya? - kiabált vissza
-Hol vagy? - hallatszott a kérdés
-Megyek! - kiabált vissza, majd végre lemászott rólam
-Gyere! - szólt nekem az ajtóból
-Először felöltözök! - másztam le az ágyról
-Vedd fel a pólóm - adta oda a pólóját
-Ja és így menjek le? - kérdeztem gúnyosan
-Igen - húzta mosolyra a száját

Majd felvettem a pólóját és lesétáltam.
-De akkoris így menjek le? - álltam meg a lépcsőn
-Gyere már! - állt meg ő is
-Nem! - nem voltam hajlandó így lemenni
Erre Justin elkapott és a kezébe vitt le, majd a nappaliban letett, ahol épp az anyja várakozott Justinra

-Anya, ő a barátnőm Lola! - mutatott be neki
-Szia! Pattie vagyok - köszönt kedvesen
-Jó estét! - köszöntem
-Mi újság Justin? Merre voltál? - kérdezte Justint az anyja
-Apával kajálni, majd itthon - dőlt le a kanapéra
-Ja, igen apád...hívott - mondta Pattie, miközben valamit keresett a táskájában
-Hogy? - kérdezte Justin
-A kilépődről az étteremből - nézett Pattie Justinra
-Szóval arról.... - Justin mosolyogva rám nézett, majd felült és magához húzott
-Azt mondta elmentél egy lánnyal, és még mást is mondott, amiből egy szót sem értettem - mesélte Pattie
-Nem meglepő, ő sem értett sok mindent - mondta Justin
-Annyit mondott, hogy felálltál majd odamentél Lolához és megcsókoltad - nézett Pattie kérdőn Justinra
-És? - kérdezett vissza Justin és én erre elnevettem magam
-Azt nem mondta, hogy  a barátnőd és amikor itt így lejötettek... - nézett Pattie a lépcsőre, majd ránk
-Igen? - kérdezte Justin
-Bevallom nekem is sok minden eszembe jutott, de nagyon megörültem, amikor azt mondtad, hogy a barátnőd. Megyek felhívom apádat, hogy ne aggódjon - ment ki Pattie a szobából

Justinnal a nappaliban maradtam:
-Ha azt mondja, hogy itt vagyok és így... - kezdtem, miközben magamra mutattam
-Akkor mi van? - nem hagyta, hogy befejezzem
-Elmondhatja a szüleimnek, akiknek lesz néhány szavuk erre - álltam fel
-Ugyan már, ne izgulj! - állt fel Justin is

-Felhívtam, mondtam neki, hogy ő a barátnőd, majd megnyugodott - jött be Pattie a nappaliba
-Örülök - mondta Justin
-Én elmegyek lezuhanyzom, majd lefekszem, ti pedig érezzétek jól magatokat! - hagyott ott minket Pattie
-Megyek felöltözöm és elmegyek haza - indultam fel a lépcsőn
-Dehogy mész! - Justin bement egy szobába, majd pezsgővel és 2 pohárral jött vissza

Felmentünk Justin szobájába, ráültem az ágyra, ő pedig kinyitotta az üveget és teletöltötte a 2 poharat, majd leült mellém az ágyra és odaadta az egyik poharat.
Néhány pohár után pedig már nagyon jó kedvem lett és persze történtek az események.

Reggel mikor felkeltem Justin mellettem feküdt és még mindig aludt, majd átfordultam a hátamra és a falat bámulva végig futott az este a fejemben. Most nem ittam annyit, szóval majdnem teljesen magamnál voltam az este, aminek örülök. És annak is örültem, hogy most emlékeztem mindenre, ami az este történt.
Hirtelen megszólalt Justin telefonja:
-Igen? - szólt bele Justin álmosan, aki épp akkor kelt fel
Majd hosszas telefonálás után, letette a telefont.
-Ki volt az? - kérdeztem
-Scooter, ma lesz egy fotózásom, de aztán ráérek. Te mit csinálsz? - fodult felém
-Készülődöm a grill-partyra
-Kinél lesz grill-party?
-Ashleyéknél
-És arra egész nap készülődsz? - kérdezte mosolyogva
-Nem - nevettem el magam
-Akkor 4-re legyél kész!
-Miért? - kérdeztem érdeklődve
-Majd megtudod - majd egy mozdulattal fölém jött és megcsókolt
-De a mai nap nem jó, majd máskor - löktem le magamról
-Biztos? - nézett rám kérlelően


-Igen, biztos és megyek mielőtt bedőlök ennek - mutattam az arcára, majd kimásztam az ágyból


Délután 1 óra volt mire hazaértem, anyáék még mindig ebédeltek, ami érdekes, mert máskor már délben megeszeik az ebédet.
-Sziasztok. Hogy-hogy még esztek? - mentem be a konyhába
-Azt hittük legalább hazajössz enni! - mondta anya
-Hazajöttem - kerestem egy poharat és töltöttem bele narancslevet
-Akkor ülj le és egyél! - mutatott anya a székre
-Oké... - ültem le, pohárral a kezemben
-Miért volt ott vizesen tegnap a ruhád? - váltott témát anya
-Mert voltam kint a kertben és amikor jöttem be, beindult a locsoló - meséltem
-Mit kerestél a kertben? - kérdezte apa
-Hoztak valamit - vontam meg a vállam
-És aztán hol voltál? Mert amikor hazaértünk itthon nem voltál - faggatott tovább anya
-Hát... - kezdtem bele
-Nem akarok semmilyen mesét, hogy ennél meg annál a barátnődnél - nézett rám anya
-Oké.. - mondtam, majd sóhajtottam egyet
-Justinnál voltál, igaz? - kérdezte anya
-Igaz - mondtam halkan
-Jared, nem mennél el valamerre? - fordult anya Jaredhez
-De, a vidámparkba - csillant fel Jared szeme
-Fantasztikus, apád szívesen elmegy veled - fordult anya most apához
-Nem, itt akarok maradni, hallani a folytatást - vágta rá apa
-Milyen folytatást? - kérdeztem felháborodottan
-Arról, hogy mit csináltál tegnap... - válaszolt apa
-Arról nem lesz folytatás! - jelentettem be
-Jó, gyere Jared megyünk - állt fel apa
Csendben ültünk anyával, egészen addig, amíg apa becsapta a bejárati ajtót, akkor pedig anya rákezdett:
-Lola, miért kellett elmenned hozzá? - kérdezte mérgesen
-Miért ne? - kérdeztem vissza
-Eltudom képzelni, hogy mit is csináltatok... - ivott a bögréjéből
-Azt el tudod magad is képzelni! - álltam fel, majd ki akartam menni a konyhából
-Lola, legalább véde... - kezdte anya, de nem hagytam, hogy befejezze
-Igen és én ezzel le is zártam ezt a beszélgetést! - álltam meg egy pillanatra, majd kimentem a konyhából

13 megjegyzés: