2013. augusztus 16., péntek

17. rész - Ő itt a barátnőm

Majd Justin felállt, odajött hozzám, kinyújtotta a kezét felém és felállított. Mikor felálltam gyengéden magához húzott majd megcsókolt.
-Mi folyik itt? - értetlenkedett Jeremy
-Jeremy ugye rájöttél már, hogy miről is beszéltek? - kérdezte anya Jeremyt, miközben a fejét fogta
-Nem, a volt barátnőjéről, nem? - értetlenkedett tovább Jeremy
-Majd rájössz - mondta anya, majd felénk fordult

-Elég lesz így is vagy máshogy bizonyítsam be? - súgta Justin a fülembe
-Jó lesz így is, de elégnek ez nem mondható - mondtam szemtelenül
Justin magához húzott és úgy megcsókolt, hogy szinte beleszédültem.

-Persze, automatázni nem lehet, de smárolni lehet! - bosszankodott Jared
-Menj, ha annyira akarsz! - engedte el apa

Justin megfogta a kezem és odahúzott az apjához:
-Apa, ő itt a barátnőm - mutatott be
-Ő? Szóval az előbb róla beszéltetek? - még mindig nem értett semmit
-Igen - válaszolta Justin
-Ahaaaa, örülök neki....de az előbb nem más barátod volt? - faggatott engem Jeremy
-Nem, ő csak egy barát és inkább Ashley pasijának mondanám - nevettem el magam
-Mi most megyünk - mondta Justin és elindultunk a kijárat felé
-Viszlát - köszöntem el

És kimentünk az étteremből, majd beültünk Justin kocsijába.
-Hova megyünk? - kérdeztem
-Hova akarsz? - kérdezett vissza mosolyogva
-Mindegy, de haza kéne mennem egy 5 percre
-Oké, akkor hazaviszlek
-Köszönöm
-És aztán? - nézett felém
-Mindegy - vontam meg a vállam
-Hozzám?
-Oké - mosolyodtam el én is

Justin hazavitt, mondtam neki 5 perc és jövök.
Bementem, majd kimentem a kertbe, ugyanis amit kaptam papírt, arra rá volt írva, egy buli címe és még az, hogy a kertetekben vár valami, szóval kimentem a kertbe. Amikor végig sétáltam a kertben a kert végében megláttam valamit, amin elmosolyodtam. Jarednek hamarosan szülinapja lesz, apa pedig azt mondta szerezzek neki ugrálóvárat. Mintha olyan könnyű lenne szerezni egyet, de ha Jared erre vágyik a szülinapján, akkor annak meg kell kapnia. Legalábbis apa szerint. Szóval az ugrálóvár ott volt a kertben, már csak arra várt, hogy felfújják. Be akartam menni a házba, amikor elindult a locsoló. Ekkor jutott eszembe, hogy apa bekapcsolta a locsolót és minden 10 percben elindul és 5 percet megy. Mire végig értem az udvaron, csuron vizes voltam, szóval mehettem átöltözni is.
Bementem a szobámba, kerestem egy pólót és egy rövidnadrágot, majd elindultam kifelé.


Bezártam az ajtót, majd beültem Justin autójába.
-Ezért kellett hazajönnöd, hogy átöltözz? - kérdezte miután beültem
-Nem, de muszáj volt, mert vizesen nem jöhettem - adtam meg a pontos választ
-Mitől lettél vizes?
-Beindult a locsoló
-Locsoló? - kérdezte értetlenül
-Igen, a kertben
-Mit kerestél te a kertben?
-Jared ajándékát
-Mondanám, hogy értem, de nincs így - majd beindította az autót
-Jared ugrálóvárat kér szülinapjára és nekem kellett megszereznem
-Ugrálóvárat? Az jó. Na, mehetünk?
-Igen

Mikor megérkeztünk Justin házába egyből a szobája felé vettük az irányt.
-És mi van az anyukáddal? - kérdeztem a lépcsőn
-Most épp nincs itthon - válaszolta
-Ez csak a te házad vagy... - kérdeztem
-Csak az enyém, de anya is most itt lesz, amikor majd eljön hozzám - mesélte
-És az mikor lesz? - kérdeztem
-3 nap múlva - mondta, majd egy ajtóra mutatott

Amikor beértünk Justin szobájába tátva maradt a szám, hatalmas szobája van
-Mi van? - kérdezte nevetve
-Semmi - válaszoltam még mindig csodálkozva

Majd magához húzott és megcsókolt. Felkapott a karjaiba és az ágyhoz vitt. Ráültetett az ágyra és az ajka ismét az én ajkamra tapadt. A kezei a hátamon egyre csúsztak lefelé, majd elkezdte lehúzni a pólóm, ami néhány másodperc múlva a földön landolt, utána az ágyra döntött. Néhány perc múlva már rajta sem volt póló. Mikor már a rövidnadrágom is a földön volt, egy ajtócsapódás állított le bennünket. Kérdőn néztem Justinra, de láttam rajta, hogy fogalma sincs ki jöhetett.

14 megjegyzés: