2013. szeptember 23., hétfő

22. rész - Egy kicsit sokat ittam

-Mit szeretnél ebben a 2 hétben csinálni? - kérdezte Justin, miközben a hátamat simogatta
-Nem tudom, miért? - kérdeztem Justin mellkasán fekve
-Van egy-két ötletem
-Például?
-Voltál már New Yorkba?
-Nem
-Akkor majd oda is elmegyünk, holnap pedig Scooterékkel vacsorázunk
-Én is megyek vacsorázni? - felnéztem Justinra
-Nem, majd itt hagylak...persze, hogy jössz - mondta Justin, a végén pedig mosolyra húzta a száját
-És még? - visszatettem a fejem Justin mellkasára
-Magángépen ültél már?
-Nem
-Akkor azon is fogsz
-Justin, gyertek enni! - szólt Pattie a lépcsőről
-Éhes vagy? - kérdezte tőlem Justin
-Nem nagyon, inkább lezuhanyoznék - álltam fel az ágyról
-Tudod, merre van a fürdő - mondta Justin mosolyogva
-Tudom - mosolyogtam én is rá, majd elindultam a fürdő felé

Mikor már lezuhanyoztam, tekertem egy törülközőt magam köré és odasétáltam a tükör elé. Gondoltam teszek fel egy kis sminket, csak nagyon kicsit. Épp sminkeltem mikor kopogtak az ajtón és Justin jött be.
-Mi van? - kérdeztem nevetve
-Lezuhanyzok én is - ment a zuhányzó felé
-Oké, terveztél még valamit ma estére? Igaz éjfél is elmúlt, ami megmagyarázza, hogy miért nem vagyok éhes
-Igen - szólt ki a zuhanyzóból
-Mit?
-Ryannél lesz egy buli és oda megyünk
-Mikor?
-Fél óra múlva
-Örülök, hogy szóltál - mondtam gúnyosan, majd kisétáltam a fürdőből
Kerestem valamit, amit felvehetek Ryan bulijába, majd visszasétáltam a fürdőbe.
-Miniszoknyát vagy nadrágot? - kérdeztem Justintól, aki még mindig zuhanyzott
-Miniszoknyát - szólt vissza
Majd feltettem egy rendes sminket. Mikor készen lettem a sminkemmel, kimententem a fürdőből felvettem a ruhám és kerestem egy cipőt is hozzá. Utána újra visszamentem a fürdőbe. Épp akartam bemenni, mikor Justin jött ki, szóval kikerültem őt és bementem. Megcsináltam a hajam és belenéztem a tükörbe. Eldöntöttem én már készen vagyok. Mikor ismét kimentem a fürdőből, már Justin is kész volt. Így elindultunk a buliba. Justin Ferrarijával mentünk.


A buli a ház kertjében zajlott. Volt egy DJ pult is, ahol már javában szóltak a jobbnál jobb számok. A világítás nagyon tetszett, tisztára olyan volt mint egy discoban.
Amikor Justin haverjai meglátták Justint, rögtön oda jöttek, lapacsiztak, majd Justin bemutatott nekik engem, mint a "barátnőjét".
Reggel 6-ra értünk haza, bevallom egy kicsit sokat ittam.
11-kor arra keltem fel, hogy csörög a telefonom. Felültem az ágyban, majd a telefonomért nyúltam. Miközben felvettem a telefont, körülnéztem a szobában és elnevettem magam.
-Szia, mit akarsz? - kérdeztem álmosan
-Tegnap este hívtalak 20-szor - szólt bele idegesen Jared
-Bocs, Jared,de az inkább hajnalban volt - javítottam ki
-Mindegy. Éjfélkor Alicia kitalálta kártyázzunk, 2-ig kártyáztunk, majd felküldött aludni, mivel kitalálta, hogy üvegeznek és azt mondta én abban nem vehetek részt - panaszkodott
-Kik üvegeztek?
-Volt nálunk kb. 10 ember, senkit sem ismertem
-És anyáék?
-Elmentek vacsorázni, majd egy hotelbe
-Miért mentek egy hotelbe? - nem értettem, miért is mentek volna hotelbe
-Alicia kitalálta, hogy már úgyis olyan régen voltak kettesben, ezért menjenek el és addig mondogatta, míg meg nem győzte anyáékat
-És te?
-Alicia azt mondta, majd ő vigyázz rám
-És miért hívtál?
-Nem akartam vele lenni
-És anyáék már otthon vannak?
-Holnap délután 5-kor jönnek
-Jared, gyere, segíts takarítani! - hallottam Alicia hangját a háttérből
-Nem akarsz elvinni valahova? - kérdezte tőlem Jared
-Nem - vágtam rá
-Jared, siess! - szólt ismét Alicia
-Mennem kell, azért gondold meg! - mondta Jared
-Oké, szia! Jó takarítást! - majd letettem a telefont

6 megjegyzés: